Ultraljudet

Tänk vad tankspridd man är, glömde helt bort att uppdatera om det lilla livet.
VUL gick bra, det var bara en och h*n låg och vinkade åt oss därinne =)
1 vecka fel ungefär så jag är i vecka 11 nu eller 10+1 rättare sagt.
Allt såg jättebra ut och läkaren trodde inte det skulle bli några problem så länge jag sköter mig och inte överanstränger mig eller dylikt.
Han är verkligen av den gamla sorten, de två sista veckorna nu skall vi inte ha sex, jag får inte stressa...ja jag skall väl typ ligga på soffan i två veckor vad jag förstod men det går ju bara inte =)
Jag har ju trotsallt två barn till samt ett hushåll att sköta och till råga på allt så måste jag träna för att inte min rygg skall haverera totalt så soffläget får nog vänta till vecka 39 tror jag.

Idag ville Colin vara ledig ifrån dagis så då fick han faktiskt det, vi går till öppna istället och är där några timmar...han har nog större utbyte av det på en fredag när han är trött.
Nu på morgonen ville han se på Stuart Lippel som han kallar det ( little) så vi ska krypa ner i soffan och mysa till en morgonfilm idag...bara jag och lillman =)

Ha det gott och trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Vad härligt att allt gick bra!! När är du beräknad till nu då? :)

2009-03-27 @ 09:29:39
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: marie

ååå va härligt att allt vra med med den lille där inne:D

2009-03-27 @ 11:06:09
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Svar: Haha jag kan ju inte sova även om jag är supertrött för jag har så ont överallt. Sen får jag sån panik när det känns som jag inte kan andas så då går det absolut inte. Sover bättre på dagen just nu. :)

2009-03-29 @ 12:44:09
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0