Lillemans tandkoll i alldeles för trånga kläder

Ja jösses säger jag bara, här sitter man i kläder som man nästan kryper ur känns det som, vägrar börja använda mammakläder redan!!
Jag trotsar helt enkelt naturens gång och trycker på mig de kläder jag vill =)
Största problemet är faktiskt överkroppen, växer så det knakar däruppe.
Innan tandläkaren skall jag möta min älskling på öppna i denna utstyrsel, jaja ingen som bryr sig där skulle jag tro.
Skall bli skönt att träffa minime idag, saknar den lilla knodden redan...han har fått så mycket roligt för sig på sistone, han utvecklas så snabbt så man inte hinner med nästan.
Kevin står still för tillfället tack o lov, han skulle nog var tonåring nu annars så som han har utvecklats sista året...det går så fort när de börjar skolan...igår ville han låsa dörren om sig i duschen O_o
Jag vet ju att han kan handskas med låset och att han inte drunknar i strålen så det var självklart inga bekymmer för mig men det är inte länge sedan han ville ha sällskap när han duschade för att det var tråkigt att stå där själv -haha-
Det är bara att inse...barnen växer och blir stora och det går fort!

Adjöken!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Ja usch tiden rusar verkligen när man fått barn!

2009-03-31 @ 12:50:58
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: marie

ähh ingen som bryr sig man ska gå i de som är bekvämt- ville ha mina kläder så länge som de bara gick med en tog de stopp. då var mammabyxor en dröm!!

2009-03-31 @ 15:38:25
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0