Konstiga drömmar och städlust.

USCH...jag drömmer så konstigt varenda natt nu...inga otäcka drömmar så men ändå konstiga.
Jag vet att det hör till när man är gravid men kan inte minnas att jag drömde såhär med de andra två...ingenting är sig likt de andra två graviditeterna, jag börjar kanske bli gammal?!
Med tanke på att jag redan börjat få foglossning så väljer jag att skylla på åldern =p
Annars fick jag ett ryck imorse att jag skulle städa men jag hann inte så mycket innan ryggen och foten??? sa ifrån O_o
Har fått ont på utsidan foten, fattar inte vad det kan vara men det är väl min vanliga tur att få ont på oförklarliga ställen också.

Nu sitter jag här med ett glas sockerdricka (uscha) och en förjäkla halsbränna som jag ådrog mig av just sockerdrickan och väntar på att hämta Kevin i skolan.
Lilleman är hos pappa nu och jag saknar honom redan även fast det är skönt att få vila öronen från hans trots just nu.

Vi konstaterade idag att vi är MKT sugna på ett hus någonstans, vi behöver ha en stor diskmaskin!
Inte enbart därför givetvis men denna bänkmaskinen körs flera gånger/dag och det börjar bli tröttsamt både för öronen och miljön kan jag tänka mig.

Jag tänkte lägga in ultraljudsbilden men jag orkade inte just nu kände jag, får se om den kommer i efterhand någongång.
Man ser ju inte så jättemycket direkt, ett stort huvud och en liten spillevink till kropp typ men det kan vara kul att ha =)

Nej om man skulle ta tag i räkningarna kanske? Alltid lika roligt!
Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Ska du kolla kön på UL? =)

2009-03-30 @ 15:18:07
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0