Freaking nervous

Huamejjen, om några timmar skall jag ligga med benen i vädret för att se lillskrutt där inne =O Kan inte fatta att det redan är dags för VUL, veckorna går så fort.
Skall bli intressant att se vilken vecka jag befinner mig i, hoppas jag har rätt och att jag inte blir tillbakaflyttad =/
Så stor som jag är redan så är det inte konstigt man undrar om det är två...spännande!
Nu känner jag livmodern bra över blygdbenet och tro det eller ej men jag känner redan av foglossning O_o
Har haft tidigt med de andra två också men inte så här...trodde inte ens det var möjligt.
Hela min kropp skriker tvillingar men mitt sunda förnuft säger att det är "bara" en så det återstår att se.
Huvudsaken är att allt ser bra ut!
Har ställt in mig lite på att det kan gå snett också, vill inte ha värsta chocken därborta heller...svårt att balansera sina känslor - bra eller dårligt?!
Det märks på mitt inlägg att tankarna bara snurrar nu så jag lägger ner för tillfället...skall snart hämta COlin som faktiskt skall med på VUL:et =) han är jättestolt!

Wish us luck!


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Hoppas det gick bra!!

2009-03-26 @ 19:44:48
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: marie

men ååå hur gick de jättenyfiken:D

2009-03-26 @ 20:42:51
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Tess

Hallå hallå...

Hur gick det? Du kan ju inte bara lämna oss i ovisshet ;)



Ha det gott

2009-03-26 @ 22:14:52
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0