Å jösses vad lat jag har varit

Eller ja...dårlig rättare sagt!
Har inte orkat gjort ett handtag någonstans, vakren i hemmet eller vid datorn ärligt talat men nu har det blivit bättre så jag gör ett försök med både städning och blogg.
Nu börjar det bli spännande med magen alltså...fick ju lite konstiga flytningar igen så oron sköljde över oss direkt men de har slutat...varade bara en halv dag så jag är inte så orolig för dem längre egentligen.
Skall på VUL på Torsdag och då får vi domen om hur långt gången jag är samt om det verkligen bara är en där inne???
Har mage som en ballong! Har aldrig varit så svullen med någon av de andra barnen redan vecka 11 som jag kan vara nu.
Känns skitkonstigt när mina närmaste tittar på mig och skrattar, de har heller aldrig sett något liknande så tidigt o_O
Antar att det är tarmarna som svullnat rejält och att det går ner snart men det finns en viss oro infär VULet...största oron är att något skall vara fel men sedan kommer tvillingtanken.
Illamåendet har lättat rejält iallafall och imorse kräktes jag inte, jag kväljdes inte ens, känns också lite oroande med tanke på att jag bosatt mig i soffan eller över toan i flera veckor men nu skall jag sluta oroa mig!
Håll tummarna för oss att allt är OK denna gången. =)

Colin har varit i Norge hos farmor, det märks!
Han blir så bortskämd där så hälften vore nog men det är väl inte så konstigt kanske...han är förvånansvrt lugn iallafall tycker jag, kanske trotsen släpper? *hoppas*
Tycker han har blivit så lång på dessa två veckor han varit borta, jösses vilken skillnad säger jag...Isak märkte det också.
Kevin da...ja han tragglar på i skolan som vanligt med sina ärtan,pärtanböcker...han är överlycklig över studiedagen imorgon så de kan vara lediga och sova länge som han säger men det vet man ju hur det blir med det sovandet =s
Morgonen börjar med att Colin tänder ljuset rätt i ansiktet på Kevin, sedan klättrar han upp och väcker honom för att han skall följa med och sätta på barnkanalen och efter allt detta styr kan ju inte Kevin somna om så det resulterar i två vakna barn kl.07.00 iallafall...haha ja de är för goa.

Jag vart akut sugen på en baguett med någon kletig röra på , kanske skall ta en sväng till statoil...det är ju så långt menar jag.
Eller om jag skall vänta och ta med mig Colin till Cafe Paus och fika...nej han sitter inte still där så det får bli fika hemma för honom isåfall O_o
Statoil fick det bli ja.
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Café Paus har ju ändå godare baguetter än statoil!

2009-03-19 @ 10:45:26
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: marie

håller alla tummar:) åå va spännande kan du inte ta ett kort på magen och lägga ut. jättenyfiken:D

2009-03-19 @ 14:07:58
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: marie

hehe ja han växer bra killen! :D underbart

2009-03-19 @ 14:24:49
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0