Utmanad!

Jag har blivit utmanad av http://sandrah.blogg.se/

Fyra tv program jag brukar se:

Skitiga jobb
Plastikkirurgi flre och efter
Förlossningskliniken
Miami Inc

Fyra saker jag gjorde i går:
Var på öppna förskolan
Flyttstädade med en kompis
Åt på thairestaurangen
Umgicks med barn

Fyra saker jag längtar till:

Sommaren
Avslut på diverse trotsåldrar
Ett eventuellt jobb
Vecka 12 till att börja med

Fyra saker som står på min önskelista:
Att familjen får vara frisk
Ekonomiskt oberoende
Ett jobb
En bra framtid

Fyra saker jag avskyr:
Falska, omogna människor
Sjukdomar och olycksfall
Illemående
Lögner

Fyra saker jag tycker om att göra:
Mysa med min familj
Umgås med vänner
Träffa nytt folk
Sova för tillfället

Fyra saker jag åt i går:
Biff
Kyckling
Vegetariska vårullar
Ostbågar

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Mums med vegetariska vårrullar

2009-02-28 @ 20:16:35
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0