Utmanad!

Jag har blivit utmanad av http://sandrah.blogg.se/

1. Säg tre ställen på Internet du oftast besöker? Blogg, familjeliv, AMS

2. Sjunger du hemma eller i duschen? Sjunger mest hela tiden men högst och ljudligast i duschen.

3. Kan du spela något instrument, vad? Keyboard/synth

4. Hur mycket tid lägger du ned på bloggande per dag ungefär? Jättelite, inte ens varje dag

5. Vilken "kändis" läser eller har du läst mest av som bloggar? Haha, har läst blondinbellas några gånger

6. Någon känd person du anser vara sympatisk och trevlig, en favorit?  Haha nej verkligen inte! De behöver komma ner på jorden allihop känns det som.

7. Alla samlar på något, vad samlar du på? Grejer som barnen gjort på daigs och i skolan, svämmar snart över.

8. Du måste välja - är du en mes eller en tuffing? Då är jag nog en tuffing faktiskt

9. Humor är roligt (?), nämn någon du gärna ser eller lyssnar på, TV, film?  Jim Carey är bra, Rodney Carrington m.m

10. Nämn ett intresse du har som är lite annorlunda eller udda? Ja en av mina största passioner är ju hajar vilket inte är så jättevanligt bland kvinnor kan jag tro...annars har jag dille på att plocka död hud från fötter ;)  De måste vara rena dock då jag har fobi för äckliga fötter.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Från andras fötter? haha

2009-02-15 @ 19:36:34
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0