So freaking happy!

Yeees med ett illvrål!!!!
Fick besked ifårn A-Kassan att mitt arbetsvillkor är förlängt, kunde det bli bättre?
Jag ville verkligen inte in den garantin och nu slipper jag...än så länge iallafall.
Jag söker jobb så fort jag ser något men det finns så dårligt om dom nu så lätt är det inte!
Sökte faktiskt ett igår som jag tror är på transcom i Kga men det går igenom någon rekrytering tror jag isåfall...vill egentligen inte gå genom rekryteringar heller men vad gör man inte för ett jobb nuförtiden?
Skall ner till AF sen och ge den goda nyheten och plocka ur mig ur den garantin som de satte in mig i för säkerhetsskulld...de var omtänksamma på så sätt iallafall.
Tänk vad underbart det vore om det bara rasade ner ett jobb i knät på mig och viskade "ta mig"...hmm lär lite halvsnubbigt =/
Jaja nog om det.

Lördagen vart kanontrevlig!
Mycket trevligt folk och roliga aktiviteter, bland annat charader vilket jag och T slapp undan då vi hadde ett mycket bra samtal mellan alla skor och jackor...det behövdes verkligen!
Jag fick en uppgift tilldelad...jag skulle säga "vavavavavaaa" så fort jag blev tilltalad men jag glömde väl bort hela grejen så jag tror jag sa det två gånger på hela kvällen kanske =/
Skulle egentligen hjälpt Vera städa lokalen i Söndags men den tokan var uppe redan kl.09.00 och städade allt så det fanns inget kvar att städa vid den tiden vi hadde bestämt.
Vi var på mastis allihop mer eller mindre och det var jättetrevligt...gick dock hem redan 00.30 vilket inte är likt mig men jag fick något flipp och drog hemåt.
Ångrar inte en sekund att jag gick dit, så trevligt att träffa andra roliga människor.

Nu ska jag ta tvätten och sen skall jag bege mig till AF för ett trevligt samtal för engångs skulld...efter det blir det öppna för att träffa lilleman =)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Jag är ju anställd på transcom via proffice, och det är helt okej :)

2009-02-03 @ 21:33:37
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0