Skönt...jag stinker inte!

Nu har jag varit rökfri sedan Tisdagsmorgon och det känns faktiskt helt underbart om jag ska vara ärlig.
Jag kan erkänna att suget infinner sig ibland men när jag slagit bort det så går det jättebra och humöret har jag inte märkt någon direkt skillnad på heller :)
Länge sedan jag kände mig så fräsh faktiskt och då är jag totalt osminkad och inte helt nyduschad heller men det känns som om jag skulle vara det.
Skall nog ganska mycket till för att jag skall ramla tillbaka i träsket nu känns det som men man vet ju aldrig...ett litet mishap så kan man sitta där igen men det gäller att vara stark.
Isak har också hållit upp jättebra, med eller utan medicin vi är jätteduktiga! =D Vet inte hur han skulle reagerat utan medicinen men jag märker att jag skulle inte behöva den om jag fick äta den.
Tänk att man ramlar tillbaka två gånger när man märker hur skönt det är utan? Sjukt!
Låter som värsta moralpredikan men det är det inte, har suttit i röken själv så man vet hur det är...vet även hur det är att sluta men jag har som sagt ganska lätt för det tack o lov!

Besök kom det nu!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Vad duktiga ni är!! :D

2009-02-14 @ 14:28:32
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: marie

men va härligt:D

2009-02-23 @ 21:24:52
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0