Officiellt gymmedlem

Japp, jag har gått och blivit medlem på gym -stolt- var uppe och skrev papper idag så nu jäklar ska ryggen tränas så jag blir av med värken.
Enligt naprapaten får jag nog räkna med minst ett års träning innan jag blir bra, känns inte överdrivet lockande såsett men det var fina maskiner och mysiga lokaler så man får se det positiva med det hela.
Imorgon skall jag upp och göra mitt första pass, har ett program som de lagt åt mig så det skall bli kul...provade maskinerna idag och det kändes jättebra.

Gick förässten jättebra på AF, var som sagt beviljad en ny period och det känns skönt att slippa garantin som sagt.
Jag vill gärna ha ett arbete men vill inte att någon annan bestämmer över mig, har aldrig varit duktig på att "ta order" och här har man en myndighet som sitter och stressar på en hela tiden...kan nog vara jobbigt i längden misstänker jag.
A-Kassan kräver givetvis att man fortsätter söka jobb vilket jag inte tänkt sluta med, sökte faktiskt ett idag...har inte skickat in det än dock.
Denna ansökan har jag faktiskt lagt lite extra tid på eftersom det är ett jobb som verkligen lockar mig *hemlighetsstämplat*

Nu ska vi snart äta kvällsmat och invänta morgondagen...Isak jobbar natten vilket suger, efter några år borde man vara van tycker jag men icke!
Jag tycker fortfarande lika illa om nattveckan men jag försöker verkligen jobba mig igenom känslan och acceptera den.
Det värsta med den är att jag bara vill att veckan skall gå fort...alla veckor går ju således lika fort och vips så är man där igen =/
Vad tycker ni andra när sambon jobbar natt?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Här är en till som avskyr ensamma nätter!! Sitter ensam på ett hotellrum i Helsingborg där jag är på kurs några dar/nätter :(. Kul på ett sätt, å glad att jag har ett jobb såklart! Men även mkt glad att Danne jobbar dagtid för närvarande! Känner för övrigt många som håller med. Brukade tro att jag var ensam om att känna så!

Kram//Jossan

2009-02-03 @ 21:30:23
Postat av: Sandrah

Jag avskyr också när David jobbar natt :(

2009-02-09 @ 19:18:41
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0