Mental förberedning

Japp, jag sitter här och förbereder mig mentalt på cykelturen i snön ändå ut till stensta *wiiie*
Träningen ser jag fram i mot men cykelturen i uppförsbacke men cm snö under vette17 om den lockar så mycket =/
Sa till Isak när han kom hem imorse att jag skulle skippa träningen idag och att han fick skjutsa upp mig med pengarna och kontouppgifterna sen men jag kan lika gärna göra det på morgonen så är jag klar med allt känner jag.
Sitter och tittar ut på eländet nu och känner att om jag överhuvudtaget skall komma iväg måste jag  göra det innan jag ändrar mig.
Skall ju till jysk med svägerskan idag också så jag har en del jag skall göra senare med...nej ta sig i kragen å åka, wish me luck så jag inte kommer hem i kroppsgips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0