Illamående vs. välmående

Å fy för f*n hur man kan må första tiden...hadde nästan glömt bort det!
Känns så konstigt hela grejen, med bägge pojkarna mådde jag bara illa på morgonen...ett glas vatten sedan kräkas sen var allt bra men nu...nu kommer det och går hela dagarna *piiuk*
Jag spyr inte denna gång iofs men inte kul att gå omkring illamående hela dagarna heller.
Sover som en stock gör jag med, förutom på nätterna då jag har fullt upp med att pinka och drömma konstigt.
Apropå sömn så har jag för min rygg lagt i en spånplatta under bäddmadrassen på min sida så nu sover jag som på ett golv...skönt men hårt.
Lite krångligt att nattkramas bara så det får man helt enkelt göra innan man lägger sig tillrätta =)

Kevin är hos pappa denna helgen, skönt för honom att komma bort lite nu när lillebror är så grinig mot honom hela tiden.
Colin tycker nog också det är skönt att få odelad uppmärkasamhet ibland så det fungerar alldeles perfekt med varannan helg tycker jag.
Nu sitter Isak med Colin och spelar StarWars lego på WII så colin är i extas därinne...jag tog tillfället i akt och satte mig i ett annat rum en liten stund för att bara vila öron och ögon, det behöver alla ibland.
Vi var till godislagret förut och köpte lördagsgodiset, ujj vi är några godisgrisar tror jag...168kr för oss tre varav en är 4 år =) Kan inte heller skylla på honom för hans gick väl kanske på max 30kr om ens det...Isak är boven i godisdramat faktiskt!
Sitter och fundilerar på vad man skulle göra iordning flr något gott till sen...är lite sugen på baconpajen jag gjorde sist...den blev såå god.
Tar sån tid att göra paj bara O_o har inte tålamod eller ork just nu att krångla till det känns det som.
Kom just på att det kanske är dags att anmäla sig hos mvc...har inte gjort det än men jag hinner nog under dessa förhoppningsvis 38-40 veckorna ;)

Nej nu ska jag se vad jag kan raska iordning sen, paj eller ej?

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Kanske blir 42 veckor om du har otur ;) hehe. Men fy för at tmå illa, det e jag glad att jag sluppit båda gångerna!

2009-03-01 @ 21:23:13
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: marie

ja de där med illampående ingen höjdare. med neo mådde jag vrål illa länge som värst kräktes jag 3 gr om dagen och de tog massa på krafterna sån tur va så försvann de ett ett tag. fast jag hann inte gå illamåendesfri så länge innan neo ville ut

2009-03-03 @ 21:09:28
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: marie

både min mamma och syster har skelat på mamma syns de trott op men syns inte alls på min syster hon körde med lappträning i flera år men nu är de jättebra. så vi hoppas verkligen att lapp hjälper och att de inte krävs nått mer

2009-03-11 @ 21:23:14
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: DIXIE DELANIE

Have a nice day :) MANY HUGS DELANIE

2009-03-12 @ 14:25:00
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0