Hur är människor funtade egentligen?!

Var nere på AF idag och medans jag väntade på min tur passade jag på att läsa NKP.
Någon vet inte vad jag skall kalla det har alltså snott en kanin för att sedan slå ihjäl den och lägga den utanför Jacobsbergsskolan.
Jag och Kevin brukar alltid se kaninen när vi går till och från skolan och blev så snopna häromdagen när vi såg att buren var borta.
Stackars flicka som ägde kaninen, hur kan man göra något sådant? Är det ens möjligt för en normalt funtad människa att utföra ett sånt dåd?
Vi har försökt omplacera våran kanin och när jag såg detta fick jag sådan lust att ringa flickan och fråga om hon ville ha våran kanin men samtidigt känns det ganska fel då det aldrig kommer bli samma sak för henne.
Det var t.o.m. en bild i tidningen på det stackars djuret...fy för sådana människor säger jag bara.

Kevin har en kompis hemma idag så de har lekt en del och spelar lite nu, roligt för dom :)
Bara två nätter kvar nu från det ene till det tredje *pust* men det har gått relativt bra faktiskt...inte så jobbigt som jag trodde det skulle bli.
Nu vill jag bara ha vår/sommar och sen kan det stanna där för alltid så man slipper detta eviga mörker.
Imorgon skall jag iväg och träna igen, ska bli skönt...om jag inte har världes träningsvärk från idag da förståss =S
Nej jag märker själv hur rörigt detta inlägg böev så nu lägger jag ner!
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Gud vad skönt att träna, jag längtar tills jag kan det igen.. dock är det asjobbigt att väl ta sig till lokalen, men när man är där och gett järnet känner man sig så bra!! =)

2009-02-04 @ 19:12:01
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0