CV samt Personligt brev

Uhh...den som säger att jag inte gjort något idag ljuger så det ryker iallafall =)
Dagen började med att jag gick med Kevin till skolan sen åkte jag iväg och tränade.
Efter träningen och allt åkte jag ner till AF igen för lite uppgifter om jobbet och sen gick jag i affärer och hittade lite kläder till både mig själv och barnen.
Sista timmarna här nu har jag suttit och knåpat på mitt CV och personliga brev som jag skall lämna imorgon tror jag eller om jag gör det redan idag, jag får se.
Blev ganska nöjd faktiskt så nu återstår det bara att se om de blir lika nöjda.
Jag har egentligen inga större förhoppningar på jobbet då jag tror konkurrensen blir enorm men då har jag iallafall gjort ett försök men givetvis hoppas jag att det skall falla dem i smaken :)
Nu skall detta förpackas och lämnas in och sedan är det bara att vänta, evig väntan.

Skall snart iväg att hämta Kevin, han slutar 14.00...tycker det är ganska lång skoldag för en 1:a men det är väl lika bra de vänjer sig...dagarna blir ju inte kortare precis.
Han skulle eventuellt ha med sig en kompis hem och jag som inte hunnit plocka något idag  >_<  jag hatar att ta in folk när jag anser att det är stökigt men enligt källor är det visst bara jag som ser det så det får la gå.

Nej nu skall jag vandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0