ÅH vad snurrigt allt blev nu

Jag som skulle sluta röka idag, hur dumt det än låter så glömde jag av gammal vana bort det så jag tog en cigarett när jag hade lämnat Kevin i skolan =O
Fy på mig men jag får sätta ett nytt stoppdatum imorgon da antar jag.
Jag vill ju sluta helt när jag väl slutar, om jag då tar en på morgonen så är inte det en rökfri dag ju...suck!
Allt är så snurrigt just nu, goda nyheter eller rent av gamla nyheter? Vem vet? Bara att vänta å se...gillar inte ovisshet men det lär väl märkas snart.

Idag fyller Bobbo år (GRATTIS) , skall ner å äta smörgåstårta sen, inte min favorit men denna har svägerskan gjort så då vet jag åtminstone vad som är i och vad som skall petas bort =D
Får även träffa lillbubbs idag, han kommer också för att smaska lite.
Kevin skall ha med sig en kompis från skolan idag så det lär bli fullt hus både där nere och här uppe misstänker jag, barnen springer imellan mig och Bobbo hela tiden känns det som men det blir väl lätt så när man bor i samma trappuppgång.

Har nog aldrig varit så knepigt klädd som idag tror jag!
Har mina mysbyxor *så sköönt* och en blå tunika av något slag som får mig att se jättestor ut...finklädd på överkroppen och sluggo på nederdelen *nice* men vem bryr sig framför en dataskärm?
Får väl dra på mig ett par jeans sen när det blir dags för tårta för jag vill inte visa mig i denna utstyrseln, inte kombinationen iallafall.
Jag har iallafall konstaterat att om det blir en bebis framöver så lär denna tröja passa länge in i graviditeten då den är fladdrig och allmänt stor.

Träningen går bättre och bättre, känns skönare i ryggen när jag varit iväg men jag ogillar att träna inför folk så jag hör egentligen inte hemma på ett gym...aldrig gillat det men något måste göras med ryggen så jag får stå ut.
Nej nu skall jag inte svamla mer, nu skall jag ta tag i resten av städningen som jag så fint påbörjade igår.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Hoppas du lyckas sluta, ska hålla tummarna

2009-02-10 @ 12:16:09
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Micka

haha nej nu, grisblod skulle jag inte våga/vilja ha i håret ;)



det var så lite så, det var en snygg prydnad du valt att ha på armen (:

2009-02-10 @ 12:24:46
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0