Vårryck!

Fick ett städryck som heter duga idag, så skönt att ha städat överallt eller ja...nästan överallt =/ barnens rum och vårt sovrum får vänta eftersom Kevin skall städa undan alla grejer på golvet innan jag drar in dammsugaren där.
Vårt rum ser ut som ett slagfält, där stuvar vi in saker som vi inte använder då förrådet är fullt så det är så svårt att komma åt därinne *suck* förståeligt att vi behöver ha större?!
Skall rensa ut ordentligt innan hösten/vintern iallafall då vi skall ha in en spjälsäng också förhoppningsvis, vill ju gärna ha den lättåtkomigt så man slipper snubbla runt med bebis på nätterna.

Nu sitter jag bara och lyssnar på musik och njuter av vårsolen utanför fönstret...kanske det blir MC premiär för oss iallafall =D
Gud vad jag längtar efter att åka igen...så underbart fritt att bara sitta i vinden...inget prat eller tjafs man bara sitter där och njuter.
Glömmer aldrig första gången vi skulle åka, jag hade ingen aning om vilka krafter cykeln egentligen har...jag satt och filosoferade därbak när Isak drar iväg med ett ryck som får oss att stegra =O
Kändes som jag skulle trilla av men nu har jag lärt mig konsten att sitta därbak och det är inte så lätt som det låter på en sporthoj kan jag lova...det är en hel del att tänka på.
Nu hoppas jag bara att värmen skall hålla isig och värma backen lite så vi kan åka nästa fredag...gud va kul det vore =)
Hoppas jag kommer upp bara, har ju redan blivit så jäkla klumpig men det skall nog gå bra, får hämta domkraften i värsta fall =D

Nej nu skall jag se om det finns något mer nyttigt jag kan hitta på här hemma.
Mys i vårsolen!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Ja MC är härligt att åka. I Australien åkte jag med en kompis överallt och där åkte man i bara kortkjol för det var så varmt så man visade hela kittet ;D hahaha. Fast det var bara en gång jag gjorde det innan jag insåg att man åker fan inte MC i kortkjol :P

2009-04-01 @ 13:33:45
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0