Urk för tråkiga kvällar

Tog cykeln och åkte till mamma en sväng nu på kvällen, blev så jäkla uttråkad av att bara sitta här.
Innan dess städade jag sovrummet och bäddade rent så det ska bli riktigt skönt sen att gå å lägga sig nyduschad.
Skall med henne till sjukhuset i Karlstad imorgon, verkar som om läkarna anser att hon har goda chanser även fast det blir ytterligare behandling...hon kommer få det tufft en tid framöver nu =(
Läkarna räknar med ett halvår ungefär sen får vi se efter det men jag får veta mer imorgon så jag slipper spekulera mer i det.
Fy vad jag saknar ungarna nu och det är en hel vecka kvar tills de kommer hem men jag ringer till dem dagligen om inte flera ggr/dag så jag åtminstone ser att de har det gott.
Jag vet innerst inne att de har det jättebra, jag lider nog mer än vad de gör om man säger så men så är det att vara förälder =)
Tänkte ta en lång varm dusch innan outsiders, en massa nakna människor i närköpet haha...måste bara se "dårarna" ...är väl egentligen fel att kalla dem det då det är deras livsstil men jag skulle då inte kunna göra det.
All cred för deras självtillit!
Får bli en ost å korvtallrik till kvällen, mums! Synd bara att jag inte kan äta nachochipsen till då de ger lite mer sälta men jag klarar mig bra utan.

Förässten...Arn 2 sög purjo! Tyckte ettan var seg men tvåan var värre ändå blää men sällskapet var trevligt så det jämnade ut sig =)

Nej dags att bli ren.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Jag måste också kolla outsiders sen :) Var är dina barn nu då? Jag hade nog också ringt typ hela tiden faktiskt haha!

2008-09-22 @ 19:16:37
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0