U stink!

Tänk vad illa maksrill i tomatsås luktar =o
Kevin har precis ätit och spillt och drällt som vanligt och det bara osar sur fisk...blääe
Colin har däremot varit mindre nyttig och käkat kalaspuffar på morgonen...utan att spilla!
Kevin har iofs alltid varit klumpig av sig eftersom han är så stor för sin ålder så han skäms nog lite för sitt spillande tror jag meeen...han har faktiskt blivit bättre på det med.
Jag har för övrigt skippat nutriletten och gått över på GI istället...orkade inte träna ngt speciellt på pulverdieten ju...var inte hungrig och hadde energi som aldrig förr men blev fort slut i benen när jag skulle upp på crosstrainern.

Idag skall vi på dop...lilla Wilma skall få vatten på sig :)
Stora tjejen blir ännu större.
Vi köpte ett halsband i silver med ett W med stenar i, hon kan förmodligen inte ha det än da men jag tror inte att så många föräldrar bryr sig om att sätta på en 6 månaders ett halsband heller så meningen från vår sida var att hon kunde ha det sen :)
Det roliga blir att ha barnen med sig i kyrkan...det svåra blir att undvika allt kffebröd efteråt! Jag har visserligen påfyllnadsdag idag av kolhydrater men känner ändå inte för att paja mönstret nu när jag kommit igån så jag håkker mig nog till mitt morotsmellanmål.
Ikväll blir det mys framför TV:n med musikmaskinen...det ser för roligt ut på reklamen när de springer på löpbandet och skriker...tror barnen kan tycka det är roligt också då det inte finns några bra barnprogram längre...de hoppar hellre över det och spelar en liten stund och jag förstår dem.
Nej nu är det dags att börja steka ägg och bacon...riktig amerikansk frukost men gott är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0