Mötet

Mötet eller sittningen rättare sagr gick bra, det var intressant och jag skall skicka en ansökan så fort jag bara kan...sitter och klurar på referenser.
Vad träligt det är när man egentligen inga har, jag har ju jobbat inom kommunen men de har ju inte sett hur jag arbetar, de betalar ju bara ut min lön samt skriver arbetsgivarintyg och det kommer man ju inte långt med i referensväg.
Vet inte riktigt hur jag skall göra med den biten men de får väl ta vad jag har helt enkelt...kan ju inte trolla fram något tyvärr.
Det kändes bra igår men nu vet jag inte...själva arbetet tackar jag absolut inte nej till då det verkar stimulerande och kul men det verkade viktigt med referenserna så jag vette 17 om jag ens får komma på intervju.
Får jag inte det är det deras förlust anser jag men det är bara att vänta och se.

Håller på med kycklingfileerna nu, ser fram imot lördagen då jag kan frossa lite :) Guud så gott det skall bli med lite annat, kanske lite godis till och med =o
Sugen på att hitta på något på Lördag med...tänkte först på en kryssning men det var slutsålt så det skrek om det så skall vi göra något får det nog bli här i stan meen som jag alltid säger...det blir vad man gör det till.
Får väl se om jag får med mig Isak också...han är det inte riktigt lika mycket fart och fläkt i och skulle nog gärna bara ligga på sofflocket hela helgen och glo på film...vi är så olika där men vi älskar varann för det =)
Jag brukar känna att när barnen är borta så jäkla länge så känns det bra att komma ut lite...har ju inget jobb att gå till heller så jag förbrukar mina dagar innanför mina väggar och när jag får möjligheten att komma ut då tar jag den oftast.
Nej nu skall jag surfa lite på vikinglines hemsida och se om de fått in några avbokningar *hoppas*

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Kul det lät med kryssning då!! =) Och gott med godis.. igår lyckades jag övertala David om att det var lill-lördag så jag smällde i mig en påse chips -ooops-

2008-09-18 @ 14:02:19
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0