And history repeats itself

Ja då var det cykelvecka igen da *gah* Varje gång Isak jobbar natten när barnen är hemma är det cykeln som gäller hela dagarna.
Imorse hadde jag för dårligt med luft så vi fick gå istället vilket resulterade i att Kevin kom för sent till lektion men men, man kan inte förutse ett platt cykeldäck!
Colin vägrade äta sina smörgåsar hemma så han fick ta dem i handen på den nypumpade cykeln - de slutade hos ankorna iallafall =/
Trodde verkligen inte han skulle kinka med frukosten då han var uppe vid 3 inatt och ville  ha  frukost men då var det marsch i säng.
Rena cirkusen här om nätterna - Kevin går i sömnen och både jag och Colin pratar i sömnen...ett under att isak lyckas sova dom nätter han är hemma =p

Sitter och äter äggröra och knaperstekt bacon till frulle, gott men gud vad jag är trött på ägg!!!! Det går väl an med baconet men utan så kräks jag nästan.
Nu tänkte jag gå ut och ta ett bloss vilket jag förövrigt skall sluta med - för TREDJE gången men denna gången skall det vara för evigt =)
Får väl se när det inträffar, förhoppningsvis snart!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Jag ska hålla tummarna för att du lyckas sluta röka :)

2008-09-29 @ 16:37:45
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0