Vi kan sluta duscha!

Herre min gud säger jag bara...jag och barnen duchar varje kväll men det kan vi lika gärna sluta med märker jag!
Regnet öste ner över oss i morse också när vi åkte till dagis...såna här dagar vill man han ett körkort.
Fröknarna på dagis bara tittar på oss när vi kommer in på morgonen...idag igen? säger de, vi har en tendens att hamna i strålen varenda morgon.
Imorse klädde jag bägge barnen i "blöt"kläder så de vart inte blöta inpå skinnet iallafall...bara jag som inte äger ett regnställ men där får jag skylla mig själv för jag vill inte ha något heller.
Det kanske stämmer att det inte finns något dårligt väder bara dårliga kläder...tur att man har vett att klä barnen iallafall :)

Har precis ätit frukost och tryckte i mig en välförtjänt bulle också...Kevin tittar på Nickolodeon under filten och jag sitter här en stund innan jag går in till honom, borde ta itu med lite städning här också så jag kanske får göra det först *blä*
Tycker man gör samma saker varje dag men likförbannat ser det ut som kratern när man vaknar, inte kan jag skylla på barnen heller eftersom både jag och Isak är lika duktiga på att stöka =)

Nej städningen får vänta några minuter, nu skall jag gå in till Storbubbs å mysa filt.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Varför vill du inte ha ett regnställ? Finns ju massor med snygga nu juh! Jag vill ha ett! =) David har ett supersnyggt, men hittade inget till mig just då.

2008-10-29 @ 17:59:26
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0