Väntar

Sitter och väntar på mitt lilla gryn :) han skall vara med mamsen idag då pappa skall till Karlstad en sväng.
Så skönt att få träffa honom inimellan dessa två veckor han är borta så idag skall vi gå till öppna tänkte jag, de dyker väl upp om en halvtimme så det är väl dags att göra sig iordning antar jag.

Någon som haft en tamagotchi förässten? Kevin har en som driver mig till vansinne, den bara gnäller hela tiden och inte får han ta med sig den till skolan så den ligger här hemma och skriker *gah*


"
närmre och närmre"

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Haha jag hade en tamagotchi när jag var liten, skitkul juh ;)

2008-10-21 @ 21:05:40
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0