Udda känsla

Har en sån udda känsla i kroppen, känns nästan lite utomkroppslig på något knepigt sätt.
Blir inge bättre heller verkar det som, måste vara lite höstdepp jag dragit på mig om man bortser från den förbannade förkylningen som driver mig till vansinne snart!!
Kunde knappt sova inatt heller, hadde så ont i magen och ryggen så jag fick sova på golvet tillslut, lyckades somna på morgonkvisten någongång.
Inte nog med att man hadde ont överallt så hann jag väl bli både pissnödig och hungrig och det hjälpte inte till om man säger så.
Går väl över någon gång, skicka gärna lite bacilusker som tar död på mina.

Tog väl fel på dag idag också (snurrig var det ja) trodde Kevin slutade 12 men han slutade 14 så de sista 20 minuterna var jag faktiskt med på lektion =)
Magistern samt alla barn såg mig trampa omkring därute så han kom ut och hämtade mig, han tyckte jag skulle ta tillfället att vara med en stund så varför inte?!
Hoppas jag är frisk till helgen iallafall då vi skall försöka få barnvakt åt Kevin och ta en svängom på varvet men med min tur så håller den väl i sig till sommaren =)

Nej nu skall jag fiska fram lite middag.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Haha varför la du dig på golvet? Knas!

2008-10-15 @ 18:36:22
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0