Udda grejer det här

Inte för att jag vill ha magsjukan men hur är det möjligt att ingen av oss smittats? Iofs tar det mellan 1 - 3 dagar innan det bryter ut så vi har väl till imorgon på oss...har ingen annan blivit spyfärdig då så klarade vi oss =D
Börjar bli outhärdligt för lillen att gå hemma nu, Kevin går bra men lilleman börjar bli väldgt rastlös.
Vågar inte skicka honom till dagis än heller då jag inte vet om vi är smittade (vilket jag inte tror) så jag väntar imorgon med så får vi se...annars kan han nog få gå på Fredag om man skall lita på sjukvårdsguiden.

Satt å tittade lite på hus och drömde bort mig nyss...tycker att priserna borde sjunka vid denna ekonomiska krisen som de kallar det men jag tycker husen är förbannat dyra iallafall =/
Hittade ett hus som inte var så farligt dyrt - 580 000 - inget man drar ur fickan men ändå men då var det självklart arrende och de vill vi inte ha!
Isak började spåna på någon födelsedagspresen till mig *blä* vill inte ha något men känner jag honom rätt så kommer han väl med något iallafall, han snackade igår om förlovningsringar och det kan jag väl iofs gå med på men att hinna få dem till min födelsedag lär bli svårt då de skall väljas och graveras så det skiter vi i för tillfället.
Fick en helt galen ide för några veckor sen, bara ta en restresa till varmare bredder och gifta oss...vore väl simpelt - inga krångliga förberedelser eller släkt men restreserna kostar multum de med och då blir jag snål.
Jag vet att vi har råd med det men som sagt, har man råd blir man snål - gäller iallafall mig.

Tittade på vågen imorse och den tickar neråt faktiskt...trodde jag inte så tätt inpå helgen men mina ägg verkar fungera.
I morse var det riktigt gott med ägg och bacon eller ja...ägget kan jag leva utan da som sagt men bacon är förbaskat gott =) Fattar inte hur man kan gå ner i vikt av att äta fet mat men det fungerar så inget att gnälla över...fet mat är gott!
Saknar bröd och flingor till frukost dock men det får vänta...kommer dit snart.
Snart kanske jag inte kan fortsätta dieten iallafall...man vet ju aldrig.

Hittade ett så ett så roligt kort på Colin igår när jag kollade igenom datorn, kommer inte ihåg vad vi gjorde men det ser ut att ha varit tråkigt =/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0