Trött!

Usch vad jag är trött, Isak sitter och ska läsa för barnen nu innan jag nattar dem...jag kände att jag inte orkade läsa idag =/ är helt utpumpad.
Huvudvärk har jag haft i två dagar nu, en sån molande från käkarna som inte vill ge sig riktigt.
När barnen är nattade och klara blir det soffläge en stund, ligga och titta på two and a half men...urbra serie - ser säkert 5-6 st/kväll.
Kevin har inte spytt på hela dagen *puh* men han har feber som håller i sig samt huvudvärk så han fick en ipren för en stund sedan så han kan sova ordentligt.

Gjorde iordning en vitlökssås förut till min ost o korvtallrik som blev så stark så jag häver i mig Pepsi Max men guud va god den blev =)
Barnen har inte ätit något idag knappt, först försökte vi med blodpudding som de älskar men nää gick inte.
Sen stekte jag våfflor och hävde på glass, Colin orkade en men Kevin smakade inte ens...tillslut sket jag i hela maten och gjorde iordning en stor milkshake åt dom...Kevin fick i sig halva ungefär och Colin hela så då vet jag att de fått i sig något iallafall.
Den milkshaken låg förövrigt över halva köksgolvet eftersom jag råkade trycka ner själva vispmojängen däri så det sprutade upp ur locket =/
När man är övertrött blir det cirkus av det hela verkar det som.
Har inget humör idag heller känner jag men det är väl för att jag är så trött antar jag, snäser åt allt som går snett och ont i ryggen har jag.
Bara gnäll idag så jag slutar här.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Hihi fnissar lite åt det med milkshaken faktiskt, fick en bild framför ögonen ;D

2008-10-07 @ 21:05:41
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0