Söndag = pappa

Ja idag åker Colin till pappa, Kevin stannar dock hemma till allas trevnad...ska bli intressatn att se skillnaden nu när han bor på ett ställe eftersom han sa sig inte må bra av att flytta fram och tillbaka.
Bägge väntar nu på att få åka och bowla som de gör varje söndag men för lilleman tror jag det är fikat som lockar mest om jag ska vara ärlig...det slutar alltid med att han leker med tågbanan istället =)

Min förkylning verkar känns bättre idag och jag hoppas den är borta i början av veckan, är så jobbigt att vakna med huvudvärk, speciellt när man har två bråkande huliganer i sängen.
De bråkar så jag tror jag blir tokig snart, kan inte göra annat än att försöka medla utan resultat oftast tyvärr...slutar med att man får sära på dem en stund på varsit ställe =(
Det ger sig väl någongång det med men just nu känns det ganska stillestående faktiskt.
Undrar hur de skall bli när de blir tonåringar, jösses säger jag bara om de skall fortsätta så här.
Det roliga är att de försvarar varandra mot andra men när det bara är dem så är det livat.

Jaja nu ska jag göra något annat, vill ju inte tråka ut er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0