Saturday what a fun day

Eller något i den stilen, känner mig allmänt dassig fortfarande men jag är inte sjuk så då passar jag på att gå ut när vi fick barnvakt.
Isaks pappa skall passa Kevin ikväll så vi kan komma ut lite och det skall väl bli roligt antar jag, känner ärligt talat inte så överdrivet mycket för det men man får som sagt passa på.
Känns mest som om det är något som är inplanerat på schemat men det brukat bli kul i slutänden.
Blir väl att vi går till varvet antar jag, tror inte det kommer bli speciellt med folk en sån här dag men man behöver inte trängas för att ha kul...bättre att få "sväva" fritt =)

Åh i morgon går Isak på nattskiftet *hata* jag hatar verkligen när han jobbar natt...hela dagen blir förstörd av att han först skall iväg och jobba och sen sover han ju halva dagen efter...inte får man sova tillsammans heller.
Låter helsjukt eftersom man ändå bara sover men då vet jag iallafall att han ligger brevid mig, vi vaknar tillsammans.
Inte mycket att göra åt, det mest komiska med det hela är att det faktiskt är hans favoritvecka då han slipper gå upp så tidigt på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0