Otursförföljda

Å gud bevare mig väl, i morse när vi skulle cykla till dagis med Colin var det uppehåll så vi tänkte att...äääh det går ju fort att bara svänga dit med honom...TJENA!
Himlen öppnade sig när vi kommit knappt halvvägs, då åker jag omkring med igenimmade glasögon, en gapande mini bakpå som fick ont av det kalla regnet och en gapande maxi brevid som blev sköblöt, kaos på morgonen?
Inte nog med att alla blev sjöblöta, jag höll väl på att köra över en anka som satt mitt i vägen vid brogården och såg söt ut...haha han tittade upp på mig precis som att - hallå se vart du kör tant!

Till mitt försvar så var mina glasögon igenimmade samt över i jättedroppar så jag såg honom verkligen inte, han hadde vett nog att flytta sig ett steg så jag slapp ramla när vi väjde iallafall =O
Ankor eller änder som det så fint heter är nog några av de mest envisa djur jag känner till men samtidigt så söta...vilken tur att jag inte körde på lillsnutten!

Nu ska jag försöka torka lite, Kevin sitter med mjukisar under en filt och myser.

Psst....uppdatering för arbetssökande i Kristinehamn....down to 2 jobb nu *katastrofalt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0