Någon som känner till begreppet jojobantning?

Konstigt det där med vikt egetligen, under veckorna går jag sakta men säkert ner mot den vikt jag vill ha för att under helgen gå upp två =/
Det gör mig inte så mycket eftersom jag uppenbarligen går ner dom igen genom min sk. diet men det innebär ju att för att gå ner ytterligare så borde veckan vara längre eller att jag slutar att ladda på helgen...hmm....nä det får nog vara, jag måste få äta gott också =)
Helgen är min"a" laddar dag"ar" igland blir det faktiskt overload på helgen men jag står ut med det.

Idag tar lillen dagiskort men ujj som han såg ut i håret när han vaknade, fick ta en miniklick gele för att räta till Stig Helmer tofsen han hadde fram i pannan...såg ganska lustigt ut om jag får säga det själv.
Idag tänkte jag gå till öppna på eftermiddagen när Colin slutar, har lovat honom Maggie så löftet måste hållas =) men det gör mig ingenting, det är alltid så trevligt där.
Jag har dagen stakat till kl.14 iallafall och efter det vet jag inte riktigt...jo jag ska ha en ensamstund med Kevin idag också.
Isak får ta med sig Colin till far sin en sväng så jag får umgås lite med bara Kevin, tror det är uppskattat...vi har en del att prata om han å jag.
Imorgon tror jag om vi har möjlighet att vi skall åka till lek o buslandet eller badhuset med barnen, beror lite på hur det ser ut med förkylningar å så...jag mår ganska bra, ingen feber men Isak känner sig fortfarande hängig även om han inte har någon feber.

Vilket konstigt inlägg det blev känner jag.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Då ses vi på öppna förskolan sen då =) Vi är nog där. Åhh lek och buslandet har vi också funderat på att åka till.. Devin hade nog tyckt det var superkul för han behöver rastas :P

2008-10-03 @ 09:31:45
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Renate

Trevligt! =)

2008-10-03 @ 11:06:05
URL: http://oneeyedme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0