Morning has broken...

Min näsa känns det som, vaknade med en nästäppa utan dess like!
Isak är iväg och handlar nässpray åt mig nu så jag ska kunna känna smak av något jag äter idag...maten är viktigast =p
Hatar att vara nästäppt, är det så sällan men fy när öronen och allt mer eller mindre sväller igen *blä*
Barnen är iallafall pigga och krya, Kevin skulle egentligen varit på badhuskalas idag men fick skippa det då jag inte riktigt litar på hans mage än...efterdyningarna från att bara ha levt på flytande några dagar blir att det som kommer ut bakvägen är ganska löst =s kan inte gärna låta honom bada med det?!
Han sörjer inte så mycket, han är bjuden på ett nästa helg med om jag inte minns fel så idag får han följa med på fasters kalas istället.
Tror alla fyller år i Oktober...inte bara jag, Isak och farmor inte.

Jag fyller faktiskt år på Torsdag, tror jag fyller 27 men ska jag vara ärlig måste jag räkna på det för att få det rätt *pinsamt* jag har verkligen lagt allt sånt åt sidan.
Har inte firat en födelsedag sedan jag fyllde 13, inte ens 25 års dagen var något överdrivet firad - vad är meningen med att fira att man blir gammal?
Visserligen är det skönt att bli äldre men det kan gärna stanna vid 30 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0