Lördagsnöjet

Pratade med barnen och de fick välja mellan badhuset och lek o buslandet...svårt val va?
Så efter lunch blir det Örebro...det kostar ju lite extra men det är det värt för de verkligen älskar att vara där...denna gång skall jag inte glömma kameran!
Sitter förövrigt och lyssnar på DJ Ironic - stay with me som jag lagt in tidigare i bloggen men nu lyssnar jag på en omgjord verison av den...ehm chipmunkstyle =O
Skulle vilja höra den i uppspeedad version men vill jag höra den får jag nog mixa den själv för den verkar inte finnas.

Pratade med daddyo igår och nu skall Kevin vara här på heltid igen...han mådde inte bra av att flytta fram o tillbaka hela tiden så nu fick han faktiskt bestämma själv och det gick bra.
Det känns riktigt bra för nu kanske man kan få bukt med vad som tycnger honom, han säger ju själv att det var för att han bodde hos bägge samt bråken i skolan...nu är bägge ordnade så!

Nu ska jag förbereda oss inför dagen...kommer lägga ut bilder sen.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Skönt att det ordnade sig med det där med Kevin :D

2008-10-05 @ 10:58:46
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0