Kaaallt

Jiises trodde mina öron skulle trilla av när vi gick imorse, det blåser småspik ute nu ju o_O
Nu är lilleman lämnad på dagis iallafall och jag hamnade som vanligt här en liten stund, börjar bli en vana detta men måste ju in på AMS och beskåda alla dyrabara jobb som trillar in varje dag *ana sarkasmen*

Tänkte gå till öppna med dem efter dagis en sväng så man får i sig lite varmt kaffe på vägen hem...ironiskt nog så dricker vi inte kaffe hemma, bara på öppna :)
Har smält Coopincidenten något nu så ilskan har lagt sig...tror allt och alla vuxna i min närhet fick smaka på min bitterhet igår, tänk vad känsligt det är när någon ger sig på ens barn?!
Säga vad man säga vill om/till mig, det kan jag oftast ta utan att explodera men inte när det gäller barnen.
Nu ska jag bara släppa skiten och hoppas att vi aldrig ser gubbskrället igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0