Idag igen :)

Idag skall jag återigen träffa min lilleman, skall passa honom hos Tom medans Isak skjutsar iväg honom till sjukhuset.
Tar ju inte långa stunden men ändå, jag får träffa min plutt, man tar alla chanser man får innan Söndag :p
Ska hämta Kevin från skolan först bara eller fritids rättare sagt då han redan slutat skolan vid den tiden.

Jag är dagvilsen...skulle ha tvättat håret igår men ack vad fel på dag jag tog så nu sitter jag här och känner mig allmänt skitig.
Förstår inte vad det är med mig riktigt, om det är det faktum att jag går hemma hela dagarna som gör det eller om det är hösten...har en förmåga att skylla allt på hösten.
Har humörsvängningar som heter duga, isak fick smaka på det igår men så går det när man skall retas.

För att berika min vardag ännu mer gick jag in på ams hemsida och konstaterade fort att det fortfarande bara finns 6 jobb i hela jäkla Kristinehamn...har nog aldrig sett så lite jobb här någonsin tror jag.
Förstår inte hur denna stad kan leva vidare utan varken sjukvård eller arbeten, släck alla lampor och sätt upp en skylt "upphört" vid alla infarter...detta kan inte kallas en stad!

Inte för att gnälla eller så  O_o

Kommentarer
Postat av: Sandrah

HAHA, "upphört", hade vart lite kul ;D

2008-10-24 @ 21:49:16
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0