I stand corrected!

Jag sa ju häromdagen att det fanns 6 jobb i hålan...nu finns här bara 3!!!!!
Det finns fler jobb i Degerfos än i Kristinehamn :O

Jahapp Söndag igen, idag kommer både mini å maxi hem :) Kevin har ju vart på en mini"semester" hos pappa i helgen men lilleman har varit borta så länge nu så nu ville han bara hem till mamsen en stund :)
Skall möta upp alla...haha alla roligt det låter - en pappa här å några pappor där *flin* på bowlingen där de skall ha träning som vanligt och efter det skall vi gå och käka pizza!
Att bowla och mumsa fetdeg har blivit en söndagsritual här men inte gör det mig något...ääälskar flottiga runda saker.

Könner mig lite halvsarkastisk idag, vet inte varför riktigt men det skulle nog inte göra mig mindre sarkastisk heller för den delen...jag är nog helt enkelt bara bakis *rätt åt mig*

Nej nu ska jag sluta svamla. måste röra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0