Grått

Stod och övade in en ny låt på synthen - nothing else matters med metallica men jag tröttnade rätt snabbt.
Jag är jämt så, börjar öva in en låt å så tröttnar jag halvvägs =/ blir bara till att man tar längre tid på sig men men jag lär mig skiten tillslut iallafall.
Har ju tagit några låtar på sistone faktiskt så jag får väl nöja mig med det så länge.
Tror Kevin tröttnade på mitt lirande också tillslut faktiskt =)
Har kommit på ett sätt som skulle kunna bota min scenskräck lite kanske, att lägga ut spelade låtar på youtube men det får bli ett senare experiment som sagt...jag har inte tålamod att spela klart låten innan jag byter till nästa.
Skulle egentligen vilja köpa en nyare synth men de jag vill ha kostar uppåt 20 000 så nje min får duga...den kostade trots allt ett x antal tusen den med.

Usch vilket tråkigt väder det är ute, mörkt dygnet runt nu, riktiga depptider är det men det hjälper inte att hänga läpp så man får väl knyta fast den under näsan på något finurligt sätt.
Isak jobbar kvällen denna veckan vilket innebär att han är borta mer eller mindre hela dagen/kvällen, mindre kul men man börjar vänja sig...jag har ju Kevin hemma att "plåga" med mitt plonkande =p
Har faktiskt ingenting att skriva så jag undviker onödigt dravel och joinar min son brevid TV:n igen...kanske beror på årstiden men det känns inte lika "kul" att blogga längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0