Färdig...så gott som

Städningen är så goft som klar, behöver väl skura av golven lite men jag rastar lite först...måste tänka på den stackars ryggen så jag inte blir sängliggande eller golvliggande rättare sagt då det är det enda som hjälper.
När ryggen blir paj känner jag mig som en dräktig elefant, åtminstone som jag tror att de kan känna sig =/ allt bara "hänger" på mitten och kröker ryggen som Quasimodo.
Satte på en skiva, den nya absolut dance höstskivan...finns typ tre fyra låtar som går att lyssna på kanske men det är som vanligt - de göra reklam för jättebra musik så är det mer eller mindre bara låtarna på reklamen som går att lyssna på.

Nu ska jag ta golven och bli färdig, vilket bra sätt att spendera sin födelsedag va?


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Du kanske borde testa en spikmatta för ryggen, min mamma fick en ny i present och den är jätteskön och bra att ligga lite på :)

2008-10-16 @ 19:03:50
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0