Ett år äldre igen

Ja då vart man ett år äldre igen, fyller hela 27 idag och 30 närmar sig ganska fort tycker jag =)
Eftersom jag slutade fira födelsedagar redan vid 13 års ålder så skall jag bara ta med mig Kevin ut och äta en god pizza, Isak jobbar så han kan inte följa med.
Synd bara att Colin inte är hemma och kan följa med men vi får ta med honom i efterskott, kan nog vara skönt för Kevin att få "fira" mig ensam också.

Håller för tillfället på att städar som en tok förutom nu när jag pausar lite, Isaks släkt kommer imorgon för att fira honom...han fyller ju på Söndag.
Min minisläkt kommer väl förbi en sväng också men ser inte det som att fira egentligen då jag som sagt inte firar men Isak firar som bara den *haha*
Han har beställt smörgåstårta *blää* för 10 personer så det är lika bra att de kommer annars skulle han få äta skiten själv.
Ska bli intressant att se om vi lyckas ordna någon barnvakt åt Kevin på Lördag eller inte, går det inte så går det inte helt enkelt och vi överlever men det vore trevligt att gå ut en sväng och "fira" lite vuxet...va illa det lät =O

Beror nog knappast på födelsedagen eller det faktum att jag blev äldre men jag mår lite bättre idag, har inte lika ont i rygg och mage och är inte riktgit lika "kocko" som jag anser att jag har varit dom senaste dagarna...alldeles fjärrstyrd.
Kanske beror på att Isak gör sista skiftet innan helgen idag meen då börjar han ju Söndag natt istället så det jämnar ut sig iallafall.

Nej tillbaka till toaletterna, bra med två toaletter när man är fler nödiga i familjen men inte vid städning...då är det rena pinan!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Grattis :) och du.. smörgåstårta ÄR gott!

2008-10-16 @ 16:13:31
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0