Denna sk.bloggvärlden

Jösses, sitter och surfar runt på olika ställen som jag brukar göra för att fördriva tiden och rasar självklart in på dessa kändisbloggare som de kallas...hur orkar de?
Den ene blir trackad för att hon skall fira sin 18 års fest iklädd en kaninpäls, en har anmält en annan för bedrägeri, den tredje sitter på Grekland och hånglar upp sin distanserade pojkvän och den fjärde är rent av riktigt elak mot folk i sin blogg.
Kan inte annat än skratta och fråga mig hur de orkar hålla på men å andra sidan är det väl så de tjänar pengar på bloggen med, trodde en blogg var till för att skriva av sig lite och dela med sig av tankar och eventuell vardag *hm*
Kanske vi andra borde slänga ur oss en massa skit och tjäna pengar?!

Samtidigt som jag tycker det verkar helsjukt så måste jag nog erkänna att det vore det perfekta jobbet egentligen...bara sitta och häva ur sig vad man ville och sedan bli miljonär på kuppen...med tanke på att allt handlar om att passa in i samhället nu förtiden så vore det för mig ypperligt att inte behöva göra det då jag inte gillar att följa strömmen hela tiden.
Lite udda måste man ju få vara annars smälter man ju bara in i mängden så detta blogglivet hadde passat mig utmärkt...någon som ger mig en årslön runt mijonen för att rabbla en massa skit om världen och skor med kassa klackar? I´m all ears isåfall för skriva kan jag och dynga ner på andra kan alla kvinnor - det är en av våra specialiteter även fast jag personligen inte använder den speciellt mycket...alla är vi olika så är det bara, inget att snacka skit för.

Nej miljonär får man nog bli på annat sätt antar jag haha, jag har inte så mycket att berika bloggvärlden med...blir mest om familjen men det berikar mig  :)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Familjen berikar nog en del mer än ett par fula klackade stövlar eller va de nu snackar om =)

2008-10-31 @ 21:52:26
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0