Badhuset

Var ibadhuset med Kevin idag, det var uppskattat eftersom han inte kunde vara med på badhuskalaset i helgen.
Var bara en timme dock eftersom vi skulle handla å äta middag å grejer med så man hinner inte allt annars.
Nu sitter man här med ryggvärk som vanligt efter vattenaktivitet =/ men det kan det vara värdt för att han skall roa sig lite.

Blir bara bättre och bättre med spelningen nu, mitt dumma finger hänger inte riktgit med fortfarande men det har gått nästan två år så det borde tränas av sig självt nu tycker man.
Kan alla stycken i låten, ska bara få i hop den också men jag orkar inte mer idag, måste vila mitt vanställda finger =p

Dags att ta tag i städningen antar jag.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Vad kul med badhuset.. synd bara att vårt badhus är sämst!

2008-10-14 @ 18:00:00
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0