Är det möjligt?!

Tydligen är det det!!
Bara halvtimmen innan vi åkte typ skrev jag i bloggen att jag inte skulle glömma kameran denna gången när vi pkte till lek o buslandet...vad tror ni jag gjorde? Joo jag glömde kameran!
Förstår inte hur det är möjligt alltså, minnet är bra men kort som Kevin säger.
Det gick iallafall jättebra idag, vi tog med oss en klasskompis till Kevin också så de fick härja lite ihop, Colin kände sig inte så bra på slutet så han hängde mest på mig sista halvtimmen men nu verkar han ganska OK efter MAX och glass =)
Nu sitter de och käkar lördagsgodis och tittar på barnprogram...lagomt trötta är de men det är skönt för då blir det inte så mycket stoj här hemma.

Lyckades trampa på något knepigt sätt idag så jag har lite ont i vänster fot men det går la över någon gång det med...jag lyckas alltid med såna saker så man är ganska van vid det här laget.

Nu har jag inte tid längre...lördagsmyset kallar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0