Ännu en dag

Ja då har ännu en dag gått och ingen annan är dårlig så vi har klarat oss!
Känns skönt men jag håller dem hemme i morgon med för säkerhetsskulld, det beror ju lite på hur motståndskraftig man är men på måndag åker Kevin till skolan och på Söndag åker Colin till pappsen.
Förkylningen åkte vi på allihop med den går lika fort över så det gör inte så mycket...så länge man inte spyr å har sig.

Mamma opererade in sin port igår så nu är allt klart för behandling, börjar väl om några veckor.
Op hadde gått bra iallafall, hon hadde dock fått vänta 4 timmar xtra för att läkaren fick två akutfall imellan men det får man ju ta hänsyn till.
Nu väntar vi bara på kallelsen till första behandlingen samt rådgivning med sköterskerna.

Min farmor fyller år idag - Grattis! Måste ringa henne sen, har inte pratat med henne sen i somras =o (lata mig)
Känns inte riktgit som hon är min gamla vanliga farmor men det är inte så konstigt kanske med tanke påalla hon förlorat.
Hon har förlorat sina farbrödet, systrar, bröder, BARN, äkta män...ja typ alla =(
Hon har fått begrava fler än vad någon människa skall behöva göra så det är nog förståeligt att hon inte är så piggelin längre.
Nu gapar Colin om någon legogubbe han vill ha hjälp med så det är bäst jag springer dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0