Tack o lov för goa gubbar

Jag har kanske ett jobb på gång *wiiie* men man ska väl inte hoppas på för mycket antar jag, man kan ju bli besviken.
Vore skönt att vinka adjö till arbetsförmedlingen innan man ens hunnit med första personliga mötet :)
Annars väntar jag bara på åska men den lyser med sin frånvaro som vanligt.
Barnen lever rullan så jag tror jag blir tokig och mina fåglar är envisa...vad gäller kaninen och leguanen har jag kommit till den punkt att jag inte ens orkar känna efter.
Imorgon är det skolavslutning för min lilla stora plutt...kan inte fatta att Kevin börjar ettan till hösten, vad fort allt går...beviset på att man börjar bli gammal.

Läste att ännu en har blivit skjuten i pokerlokal...verkar vara ett farligt intresse jag dragit på mig meeeen det är ju bara så kul och dessutom är jag så bra på det att jag inte kan lägga ner ;)

Har börjat känna efter lite smått om jag vill ta någon hemresa i sommar...vetesjutton om jag känner för 15 timmar biltur i värmen i våran skrutt till bil, återstår att se.
Vet inte om jag har någon lust att träffa släkten heller för den delen...de jag hade bäst kontakt med på senare år är ju tyvärr de som dött ifrån mig.
Nu ska jag plöta vidare med bloggen å se om jag kan få någon ordning på den.

Sakna denna kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0