Funderingar

Har precis suttit och läst igenom ganska många inlägg i blodinbellas blogg, ni vet...hon som nästan fick en flaska i huvudet för sina åsikter.
Alltså...jag tycker denna tjejen verkar hur go som helst egentligen, absolut inte min stil med alla modeprylar och holabaloet men ändå...hon står på sig och sina åsikter, varför få en flaska suttad för det?
Hon tjänar otroliga 5.000.000, ja vi pratar miljoner/år på sin blogg och har flera hundra tusen läsare i veckan...kan förstå att folk är avundsjuka på ett sådan "jobb" eller livsstil kan man snarare kalla det.
Nej jag diggar henne, kanske inte hennes åsikter då hon är moderat men som sagt, jag dömer ingen...man måste då för fasen få vara en egen individ och stå för sina åsikter?!

Här har ni adressen: http://www.blondinbella.se

Tänk inte att ni göder henne för guds skulld, hon har nog med läsare som gör det ändå...läs och roas, alla har vi inte samma åsikter men hon skriver mycket kul och sjukt på ett kuligt sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0