Long time no looksy

Jösses, snacka om att jag har legat i dvala?!
Har tänkt i flera dagar att kanske det är dags att skriva något men nejda...här väljer man julafton av alla dagar O_o
Barnen har nu ätit frukost, öppnat en julklapp - den de köpte själva till varandra samt satt i sig julstrumpan.
De har hunnit med mycket på morgonen :)
Man tycker att när det är julafton kanske de håller sams åtminstone men ICKE...här är det håll i gång hela tiden, känner inte att jag har någon energi till det för tillfället.
I dag skall vi åka och äta mat hos svägerskan som vanligt, gör inget annat än äter nu känns det som men är det jul så är det.
Barnen har så mycket julklappar under granen så de spricker av nyfikenhet snart, inte så knasigt kanske att de blir tokiga när de har så mycket roligt som ligger och stirrar på dem egentligen.

Jag och Isak har inte köpt något till varandra, brukar inte göra det utan lägger hellre lite extra på barnen...vi har trotsallt gått igenom detta klappande under hela vår uppväxt och anser inte att vi behöver det längre.
Vi fick tillsammans en jättefin julklapp *spännande*  återstår att se vad det är ;)

Nej nu ska jag medla mellan mina barn, hann vara borta några minuter innan de började käbbla.

GOD JUL!


Kommentarer
Postat av: Sandrah

God jul =)

2008-12-25 @ 18:08:18
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0