Juletrött

*pust* jag sover och sover blir inge piggare...denna julen tar knäcken på mig!
Träffar folk på stan "men gud va trött du ser ut" nähä?
Nog om det.
Undrar hur folk hadde det ute igår, hadde velat gå ut egentligen men det fick jag skita i i år...hadde viktigare saker för mig och vid närmare eftertanke så hadde jag nog bara somnat innan jag skulle hem iallafall.
Har ni tänkt på vad jobbigt det blir att sitta nykter bland en massa förfriskade människor?

Tittade på "tomten är far till alla barnen" på julafton och det är inte föränns jag själv fått barn som jag inser vad hemsk den filmen egentligen är.
Innan jag fick barnen så tyckte jag bara filmen var hysteriskt rolig, det är den iofs fortfarande men nu såg jag verkligen vilket elände barnen firade jul i.
Nu förstår jag var tanterna menade utanför MAXI förra året när de ville man skulle skriva på en nykterhetslista för att ge barnen en vit jul, vi skrev aldrig på eftersom vi var ute förra juldagen och då ville vi inte skriva på något men det förstod dom...huvudsaken är ju att inte barnen är med i juldrickandet och det skulle ALDRIG mina barn få vara!!
Har aldrig förstått meningen med att supa till på julafton heller för den delen men här böev det iallafall en mycket vit jul!

Haha hur normala är vi på en skala da?
Igår på självaste juldagen bestämde vi oss för att vi suttit hemma länge nog så vi åkte till lek och buslandet i Örebro ^^ var nästan inge folk där men det passade oss perfekt för då höll vi lättare ordning på våra gryn.
Det var även öppet på julafton, undrar hur många besökare de hadde då O_o

Idag skall vi till Isaks bror i lundsberg och ge hans lille en julklapp, han får en polisbil med sirener och grejer...han är tydligen tokig i polisbilar =)
Vet inte hur länge vi blir där men jag hoppas en stund så barnen inte blir så rastlösa, tänk att barn kan inte bara sitta still och göra ingenting i 10 minuter ens...inte mina iallafall så här är det aktivitet hela dagarna.

Nej nu ska jag klä mig.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Varför åker ni inte till Lekstunden i Karlstad istället? Närmare ju!

2008-12-26 @ 12:37:12
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0