Gigi D´agostino

Här kommer ett litet klipp av den aboslut bästa trancelåten enligt mig. Det är nu man vill ha den 20 000kr synthen och leka med =D *joy*
Jag spelar den aningen för snabbt och den är inte helt klar än men jag är nöjd än sålänge.
Har lixom inte riktigt tid att göra låtarna helt klara när kottarna står och stampar brevid, de vill gärna vara med och spela men det fungerar inte så bra när man skall spela in kanalerna =/
Den är inspelad i 6 omgångar så det är några ljud att hålla reda på.
Skall spela in den pånytt men skulle ändå lyssna på den så då kan jag lika gärna lägga det här så kan jag jämföra resultatet sen :)



Och för den som inte hört det underbara originalet


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Nu får jag skylla på hormoner men jag blev ju nästan rörd haha ;D Jag älskar synth och denna låten också och kom o tänka på massa gamla minnen =)

2008-12-01 @ 19:21:23
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0