Ajj va händer?

Har knappt sovit en blund inatt!
Vaknade av att min tummen höll på att trilla av bokstavligt talat...det brann i hela tummen, jag kunde inte röra den överhuvudtaget.
Funderar på om det kan ha varit en blodpropp i tummen?
Har haft en ytlig propp i ett finger en annan gång och då small det till och brann i hela fingret men det var på dagtid...fingret blev blått och svullet vilket det inte är nu.
Skit knasigt, vet inte om jag fastnat i sängen eller nåt, SUCK!
Nu har jag inte speceillt ont, den är lite stel känns det som...kanske lite kall också O_o
Kan inte riktigt släppa det, blir orolig när jag får såna hastiga grejer...tack o lov är det väldigt sällan farligt med ytliga proppar men ifall det var det börjar man ju fundera.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Men usch vad hemskt, får hoppas du bara låg lite knasigt!!

2008-12-08 @ 12:25:30
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Nu skriver jag här för jag vet inte vart annars, men du skulle sett Colin idag på förskolan HAHA. David var med och Colin följde efter honom överallt, David läste bok för honom, han busade med honom, byggde med honom.. Colin vägrade lämna honom. Han matade även Devin och det har jag på film :) Men han blev nog lite förtjust i David för han satt liksom stilla i hans knä riktigt länge =)

2008-12-10 @ 13:42:15
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0