Uttråkad

Barnen har lagt sig och jag hamnade här.
Lyssnar på en helt underbar låt, det är mest det musikaliska som lockar eftersom jag själv spelar synth, är inte så överdrivet förtjust i Rap.
Låt nummer två därimot är helt underbar 80-tals rock, visst fanns det mer mening i låtarna på 80-talet? Texterna är humana och man kan nästan relatera till vad de sjunger.
Så länge det finns mening med texten så kan jag faktiskt lyssna på vad som helst nästan...är vad man kan kalla en allätare.






Lite kul är det att jag blivit så "duktig" på Guitar Hero 3 :p just denna låt är med där och den har helt enkelt fastat...som damen i kama sutra boken, har väl sett reklamen? haha skrattar så jag grinar när jag ser den, kul att det finns bra reklam med.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul, gillar också 80-tals musik ( och massa annat). Sitter ofta och lyssnar (och bloggar) när mina flickor sover.

2008-08-13 @ 23:17:34
URL: http://heartoflisa.blogg.se/
Postat av: jocke

Heej renic, snygg blogg!! detta kommer bli intresant att följa och se vad du skriver om.Fina bilder du lakt upp=)



kramis

2008-08-14 @ 00:18:36
Postat av: Marina

Svar: Ja det är det! :D



Hoppas att du får ha en bra dag!:D

2008-08-14 @ 10:16:00
URL: http://marinaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0