Regnar det?

Tänka sig att det faktiskt gör det...vilken överasskning va?!
"Sommaren e kort, det mesta regnar bort" - har aldrig förstått låten helt förutom denna sommaren, har nog aldrig varit med om så mycket regn i hela mitt liv under en så kort tid.

Usch, var på Coop en kortis igår och vad ser jag inte? Jooda de har redan packat upp vinteroverallerna *stön* Jag vill verklige inte ha vinter - jo...vinter med snö men det får vi ju aldrig, det slaskar ju bara jämt.
Nu börjar jag bli ganska uttråkad, kan fortfarande inte simma än...har fortfarande en lite skorpa kvar på gadden men den släpper när som helst och då kan jag äntligen få igång "träningen" igen - som det ser ut nu har jag bara slappat och käkat en massa skit...det funkar ju när inte barnen är hemma...usch jag saknar mina gossar men får iallafall träffa Kevin idag när vi skall på kvartsamtal.
Colin är ju fortfarande i Norge men han kommer hem på Fredag så han kan vara med på Kevins badhuskalas...tur att det finns telefon!
På Söndag kommer de ju hem igen så det är bara att bita ihop så länge men två veckor är en vecka för mycket.

Sitter och lyssnar på Westlifes gamla "when your looking like that" - den är ju skitbra!  Jag är verkligen inget boy/girlband fan men denna låten blir jag riktigt happy av! :D Tur att det finns musik att lägga öronen åt när man inte har varken jobb, sambo eller barn hemma.
Mina grannar tror nog jag har fått fnatt här uppe men det bjuder jag på!

Lyssna och njut - försök att inte sjunga med :p


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Oj du ser verkligen inte ut som en som skulle gilla westlife -fniss-

2008-09-13 @ 10:27:33
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Renate

Nej egentligen gör jag inte det men denna låten svänger =)

2008-09-13 @ 17:29:15
Postat av: Renate

Nej egentligen gör jag inte det men denna låten svänger =)

2008-09-13 @ 17:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0