Kanske dags för ett nytt inlägg?!

Jiiises va lat jag har blivit, har inte skrivit en rad på flera månader...att bloggen ens finns kvar *huh* Blev så snopen när jag loggade in här och fick se att någon hittat hit...kul! :)

Sommaren har vi tillbringat i Nordnorge och lite därtill...vi firade Kevins 7års dag på tusenfryd vilket är motsvarigheten av Liseberg...tog det på vägen hem från Nord.
Han hadde iallafall en helt underbar födelsedag...både han och Colin njöt varje sekund :)
Några veckor senare drog vi till Liseberg, inte mindre uppskattat det, barnen åkte verkligen upp pengarna för åkbandet...även vi vuxna haha...man måste ha kvar sina barnsliga sidor annars blir man bara gammal och grå.

Vi har även köpt en ny bil, den gamla var alldeles bedrövlig...gick som en klocka men fy för bövelsen hur den såg ut! Det fick bli en Volvo 855 turbo, en kombi kan jag tillägga och det känns helt underbart att ha plats med saker i "skuffen"

Jaa...sen har jag ju suttit och väntat på denna åska meeen jag har kommit underfund med att om man skall få någon här så får vi dränera vänern först eftersom den trycker bort allt som heter dunder och brak så jag har gett upp...faktiskt!

Lite kort från sommaren:






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0